Eczacımın Tavsiye Ettiği Kür?

Steroidlerle İlgili Genel Soru ve Paylaşımlarınızı Yapabilirsiniz..

Eczacımın Tavsiye Ettiği Kür?

Mesajgönderen andres » Prş Mar 05, 2015 5:21 pm

Arkadaşlar merhaba uzun yıllardır akrabamız gibi olan babacan eczacımla görüştüm durumu anlattım.Bana 2 haftada bir 200 mg primabolon+250 mg sustanon yapalım dedi 15 er güne bir tane toplamda 3 ay devam edelim dedi fakaat sorun bir tane değil birkaç tane?
1-)haftalık değil 2 haftada bir vuralım iğneleri diyor? (58 kg yim)
2-)yanına evigen ampül koydu buda testosterona etki eder filan dedi tam anlamadım orayı?
3-)yanına prednol tablet verdi(kortikosteroid) benim bildiğim steroid kullanırken kortikosteroid kullanırsan etki göremezsin ayrıca reçetesinde dokulardaki protein sentezini kontrol altında tutar diyor buda bizim işimize çomak sokuyor gibi geldi???

Eczacım dan yana hiçbir şüphem yok babam gibidir ama o zararlarını azaltmak için böyle düşündü galiba bu soruların cevaplarını verirseniz beni memnun edersiniz teşekkürler sağlıklı spor dolu günler herkese..
andres
Yeni Üye
 
Mesajlar: 51
Kayıt: Sal Şub 24, 2015 10:28 pm
Ettiği teşekkür: 3
Aldığı teşekkür: 1

Re: Eczacımın Tavsiye Ettiği Kür?

Mesajgönderen madmax29 » Cum Mar 06, 2015 9:54 am

sana cevap vermiştik...ama sen ısrarlısın..kalp rahatsızlığı olan birine burda hiçkimse göz göre göre bunu kullan şunu kullan demiycektir.
madmax29
 

Re: Eczacımın Tavsiye Ettiği Kür?

Mesajgönderen andres » Cum Mar 06, 2015 4:39 pm

madmax29 yazdı:sana cevap vermiştik...ama sen ısrarlısın..kalp rahatsızlığı olan birine burda hiçkimse göz göre göre bunu kullan şunu kullan demiycektir.

Israrcıyım hocam kullanmaya önümüzdeki hafta başlıyorum ve kürde kortikosteroidler kullanılmayacak zaten kalp için de efor testi yaptırdım herhangi bir sorun yok gözüküyor.İğne aralarınıda kısaltıp başlıyacam hayırlısı ile.
andres
Yeni Üye
 
Mesajlar: 51
Kayıt: Sal Şub 24, 2015 10:28 pm
Ettiği teşekkür: 3
Aldığı teşekkür: 1

Re: Eczacımın Tavsiye Ettiği Kür?

Mesajgönderen lennox77 » Pzt Mar 16, 2015 9:35 pm

Anti östrojen kullanılmayacak mı ?
Soru ve bilgi iletişimi için mail : lennox4177@gmail.com Facebook : http://www.facebook.com/lennox777
MAİL ADRESİM DEĞİŞMİŞTİR ARKADAŞLAR. BİLGİ ALIŞ VERİŞİ OLMASI KAYDIYLA MAİLLERİNİZİ CEVAPLANDIRMAYA YENİ MAİL ADRESİMDEN DEVAM EDECEĞİM
Kullanıcı avatarı
lennox77
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 1692
Kayıt: Pzr Ağu 12, 2012 3:40 pm
Ettiği teşekkür: 157
Aldığı teşekkür: 332

Re: Eczacımın Tavsiye Ettiği Kür?

Mesajgönderen andres » Çrş Mar 18, 2015 3:10 am

lennox77 yazdı:Anti östrojen kullanılmayacak mı ?

Hocam 3 ay boyunca hergün proviron kullanacağım 1 tablet ve herhangi bi jinekomasti belirtisi durumunda nolvadex veya eczacımın vereceği anti östrojenide kullanırım zaten klasik ilaçlar var bildiğiniz üzere.Kür sonunda da pct yapacağız dedi pregnly haricinde klomen vs kullanırım büyük ihtimal henüz onu tam ayarlamadık,fakat testislerde anormal küçülme olmadığı sürece eczacımda önersede pregnly kullanmıcam,Kendisi eskiden güç halteri ile uğraşmış sanırım önceden kendide steroid kullanmış ama üstüne gitmiyorum :) yanına komleks vitaminlerde verecekmiş ayrıca milk thistle da kullancam.Velhasıl perşembe günü başlıyorum hayırlısı ile.

Ayrıca 2 haftada 200 mg primobolan +250 sustanone 58 kg için tam bi anabolik etki yaratmayabilir ama yinede ilk sefer olduğu için ve 58 kg olduğum için 3 ayda etki görürüm diye düşündüm.Şu anda tek sorun sustanone deki kısa ester 4 günde yarılanıyor ben 14 günde 1 ampül kullancam hormon dengesini dahada bozar mı diye düşünüyorum.primonun yarılanma süresi 21 gün dersek 14 günde 1 200 mg primo işimi az çok görecek anabolik etkiyi sağlar diye düşünüyorum.Yanlış düşündüğüm veya yanlış birşey varsa uyarın lütfen hocam.
andres
Yeni Üye
 
Mesajlar: 51
Kayıt: Sal Şub 24, 2015 10:28 pm
Ettiği teşekkür: 3
Aldığı teşekkür: 1

Re: Eczacımın Tavsiye Ettiği Kür?

Mesajgönderen andres » Çrş Mar 18, 2015 3:15 am

Ayrıca belirtiyim kortikosteroidleri 3 4 gün kullanıp bıraktım iştahımda değişiklik oldumu ona baktı(aşırı derecede iştah sorunum var defalarca özel doktorlar gittim kortizon dahil herşeye bakıldı hiçbirşey çıkmıyor ama iştahımda yok) yani kürde kortikosterid kesinlikle kullanılmayacak.
andres
Yeni Üye
 
Mesajlar: 51
Kayıt: Sal Şub 24, 2015 10:28 pm
Ettiği teşekkür: 3
Aldığı teşekkür: 1

Re: Eczacımın Tavsiye Ettiği Kür?

Mesajgönderen samet_61 » Pzr Nis 02, 2017 6:57 am

andres yazdı:Arkadaşlar merhaba uzun yıllardır akrabamız gibi olan babacan eczacımla görüştüm durumu anlattım.Bana 2 haftada bir 200 mg primabolon+250 mg sustanon yapalım dedi 15 er güne bir tane toplamda 3 ay devam edelim dedi fakaat sorun bir tane değil birkaç tane?
1-)haftalık değil 2 haftada bir vuralım iğneleri diyor? (58 kg yim)
2-)yanına evigen ampül koydu buda testosterona etki eder filan dedi tam anlamadım orayı?
3-)yanına prednol tablet verdi(kortikosteroid) benim bildiğim steroid kullanırken kortikosteroid kullanırsan etki göremezsin ayrıca reçetesinde dokulardaki protein sentezini kontrol altında tutar diyor buda bizim işimize çomak sokuyor gibi geldi???

Eczacım dan yana hiçbir şüphem yok babam gibidir ama o zararlarını azaltmak için böyle düşündü galiba bu soruların cevaplarını verirseniz beni memnun edersiniz teşekkürler sağlıklı spor dolu günler herkese..




Eczaci dayi isi bilen biri evigen 1ml ile 1ml sustanon karistirip cakarsan agrin olmaz ilaci inceltmek icin;)
samet_61
Yeni Üye
 
Mesajlar: 669
Kayıt: Cum Nis 19, 2013 4:48 pm
Ettiği teşekkür: 9
Aldığı teşekkür: 41


Dön Genel Paylaşım Bölümü

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir