Deca kurunde wistrol ve clen

Androjenler(Testosteron,Öströjen vb) Hormonlar ve Steroidler Bölümü

Deca kurunde wistrol ve clen

Mesajgönderen justy » Sal Mar 15, 2016 8:30 am

Merhbalar..4 hafta once 2. Kurum deca ya basladm..500 enahtat 400 deca 30 mg sanabol olarak..178 boy 83 kilo..kafama takilan su..buyuke kurundeym fakat gobek aldi basini gidiyor...derim kalin diye dusunuyorum..deca kuruyle birlikte clen tablet wistrol ve maestron vb seyler kullanmamizda sakinca varmi?gobegin erimesinde faydasi olurmu acaba? Veya baska bi tavsiyeleriniz varsa rica etsem bi fikir verirmisiniz?
justy
Yeni Üye
 
Mesajlar: 37
Kayıt: Cmt Eki 17, 2015 10:32 am
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 0

Re: Deca kurunde wistrol ve clen

Mesajgönderen justy » Sal Mar 15, 2016 1:44 pm

Yokmu yardim edebilecek bilen biri acaba?
justy
Yeni Üye
 
Mesajlar: 37
Kayıt: Cmt Eki 17, 2015 10:32 am
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 0

Re: Deca kurunde wistrol ve clen

Mesajgönderen metinav » Çrş Mar 16, 2016 12:09 pm

Küründe deca danabol kullanıyorsun normaldir büyümen...Bu steroidler dirty bulk şeklinde büyütür.Ne kadar dikkat edersen et.Başlamışsın devam et fazla takılma göbeğe yağa suya...10 haftada bitir.Ara vermeden testo prop masteron ve winstrol kürü yap 6 hafta...Bulk + Definasyon şeklinde olur.Şu an su atıcı veya yazdığın şeyleri kullanman doğru değil ,uyumsuz ve kürünü boşa çıkarabilecek steroitlerdir...
metinav
Yeni Üye
 
Mesajlar: 113
Kayıt: Cmt Eki 11, 2014 2:58 pm
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 27

Re: Deca kurunde wistrol ve clen

Mesajgönderen justy » Çrş Mar 16, 2016 3:56 pm

Saol hocam..cok mntikli konustunuz..6 hafta yeter diyorsb yani definasyon icin?
Peki birde deca bittikten snra pct esnasinda wistrol tablet kullansak olurmu acaba?
justy
Yeni Üye
 
Mesajlar: 37
Kayıt: Cmt Eki 17, 2015 10:32 am
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 0

Re: Deca kurunde wistrol ve clen

Mesajgönderen lennox77 » Çrş Mar 16, 2016 8:46 pm

Kullanan bir kesim var ama Deca performansını aşağıya çekecektir Winstrol kullanımı ben o yüzden çok mantıklı bulmuyorum
Soru ve bilgi iletişimi için mail : lennox4177@gmail.com Facebook : http://www.facebook.com/lennox777
MAİL ADRESİM DEĞİŞMİŞTİR ARKADAŞLAR. BİLGİ ALIŞ VERİŞİ OLMASI KAYDIYLA MAİLLERİNİZİ CEVAPLANDIRMAYA YENİ MAİL ADRESİMDEN DEVAM EDECEĞİM
Kullanıcı avatarı
lennox77
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 1655
Kayıt: Pzr Ağu 12, 2012 3:40 pm
Ettiği teşekkür: 149
Aldığı teşekkür: 330

Re: Deca kurunde wistrol ve clen

Mesajgönderen justy » Çrş Mar 16, 2016 11:05 pm

Lennox hocam peki sizin tavsiyeniz nedir acaba?
justy
Yeni Üye
 
Mesajlar: 37
Kayıt: Cmt Eki 17, 2015 10:32 am
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 0

Re: Deca kurunde wistrol ve clen

Mesajgönderen justy » Pzr Mar 27, 2016 8:02 pm

???
justy
Yeni Üye
 
Mesajlar: 37
Kayıt: Cmt Eki 17, 2015 10:32 am
Ettiği teşekkür: 0
Aldığı teşekkür: 0

Re: Deca kurunde wistrol ve clen

Mesajgönderen lennox77 » Sal Mar 29, 2016 11:55 pm

Flood yapman göze hoş batmıyor
Sorunu zaten görüp bilen olursa cevaplıyor sen alt alta yazıp soru işareti koyunca forumu kirletiyorsun
Tavsiye: deca ve winstrol aynı anda kullanmaman. bu kadar.
Soru ve bilgi iletişimi için mail : lennox4177@gmail.com Facebook : http://www.facebook.com/lennox777
MAİL ADRESİM DEĞİŞMİŞTİR ARKADAŞLAR. BİLGİ ALIŞ VERİŞİ OLMASI KAYDIYLA MAİLLERİNİZİ CEVAPLANDIRMAYA YENİ MAİL ADRESİMDEN DEVAM EDECEĞİM
Kullanıcı avatarı
lennox77
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 1655
Kayıt: Pzr Ağu 12, 2012 3:40 pm
Ettiği teşekkür: 149
Aldığı teşekkür: 330


Dön Androjenik Steroidler

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron